Известие

Collapse
No announcement yet.

Гресиране на полиуретан - горен носач 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    И какъв е резултата от тези химий дето ги правите?

    Comment


    • #62
      Резултата е резултатен
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Ето го гресирането как става.
        Изглежда страхотно и доста терикатско с тези гресьорки отдолу. Браво
        Аз мойте все още ги смазвам с разглобяване.

        Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщение
        И какъв е резултата от тези химий дето ги правите?
        Спира да скърца.
        Last edited by CTOMAHATA; d.m.y г., 23:31.
        sigpic 156SW 1.9JTD 16V

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Резултата е резултатен

          Гледам имаш хубав тъкаламит, значи като ми свърши отпуската и идвам да го пробвам!

          Тъйй... сега остава да убедя и другия Николай (или по скоро неговия стругар-професор) да смени поансоните в шприцформата, за да смазваме и по-рядко!
          Have A Nice Day
          o/_______\o
          (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
          []=о===о=[]

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение

            Гледам имаш хубав тъкаламит, значи като ми свърши отпуската и идвам да го пробвам!

            Тъйй... сега остава да убедя и другия Николай (или по скоро неговия стругар-професор) да смени поансоните в шприцформата, за да смазваме и по-рядко!
            Значи да приготвя голямата брадва...
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #66
              А на мен един батка дето ги "чува" алфите ми каза, че новите доставки на носачи "Фиорела" били фабрично с такива гресьорки...
              На мен цялата работа ми изглежда като много евтино порно, но щом е ефективно и предотвратява развиването и после затягането на 30-40 болта и гайки, защо не...

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Значи да приготвя голямата брадва...
                Е те т'ва вече мое се окаже проблем...
                Къде си тръгнал ти с брадва (пък макар и голема) срещу моторна резачка ве???
                Have A Nice Day
                o/_______\o
                (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                []=о===о=[]

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Резултата е резултатен
                  Аха.Точно и ясно.И ти си вече от великите майстори.

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщение
                    Аха.Точно и ясно.И ти си вече от великите майстори.
                    И какъв може да е резултата според теб? На такъв въпрос как трябваше да отговоря? Нещо което се вижда и се обсъжда цяла тема... да питаш какъв е резултата... същото е като да получиш подобен отговор на моя...
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #70
                      oem Много добра изработка браво. Мисля да се възползвам от идеята

                      Comment


                      • #71
                        Да събудя темата - аз съм без гресьорки и нямам проблем с полиуретаните ...

                        Инфо

                        Comment


                        • #72
                          Като че ли червените бяха по-издръжливи наистина... и аз имам от тях още. Те са и по-меки. Но може и да бъркам
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #73
                            Червените са по твърдите......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #74
                              Стига бе. Аз имам и от двата на тезгяха и на пипане ми се струват по-меки... ама знам ли... не съм сигурен...
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                                Да събудя темата - аз съм без гресьорки и нямам проблем с полиуретаните ...

                                Инфо
                                Я сподели кво значи хубава грес!!!!!!

                                Значи, слагаш нови тампони и 6-месеца няма проблем.
                                От там на татък започват да скърцат сваляне мазане 2-седмици и започва да се усеща леко скърцане, още 2-седмици и не се трае..... (ся то на някой тава може и да не им прави впечатление) обаче мен ма дразни.....

                                Ако трябва да ги гресирам на всеки 2-седмици...... емииии няма да стане.....

                                Мазал съм с морска грес.
                                С една бяла кат вазелин на ФАГ.
                                И с 2-те скърца, без значение дали са червени или черни.

                                Сега на мойта кола съм и монтирал гумени, да видим колко ще изкарат.....

                                На 147-цата пак са за смазване и си мисля да пробвам с този спрея тефлонова грес дето UNDI го беше снимал, то още последния път си мислех да пробвам с него, но не бях купил а като дойде колата беше късно да ходим да взимаме....

                                Има още няколко коли над които мога да експериментирам така, че давайте предложения за СМАЗКА....... Да видим до къде ще е докараме.....

                                Иначе няма никакъв проблем със здравината и износването им, ноооо скърцането не се трае....
                                sigpic
                                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                                147 JTDm 140-Малката манекенка
                                GT- JTDm 150

                                Comment

                                Working...
                                X